2 Οκτωβρίου 2008

Φθινοπωρινά και άλλα...


Ξεκινώ αυτή την ανάρτηση με το ωραιότερο τραγούδι που έχω ακούσει για το φθινόπωρο: Autumn leaves με την βελούδινη φωνή του Nat King Cole.
Απλά βάλσαμο...
Επιτέλους μετά από χρόνια ζούμε ένα φθινόπωρο, έχουμε βροχούλες, ψύχρα τα βράδια, ζακέτα για το πρωί και ετοιμασίες για το χειμώνα. Οι παιδικές χαρές και τα πάρκα έχασαν ξαφνικά το πολύβουο τσούρμο των πιτσιρικιών, μοιάζουν σαν να μελαγχολούν, άδεια και νωπά από τις σταγόνες της βροχής. Η ατμόσφαιρα, ακόμα και αυτή η τοξική της πόλης, μύρισε όζον- μυρωδιά διεγερτική που ξυπνά τα κύτταρα. Οι βόλτες στη παραλία είναι κι αυτές μοναχικές- τα λιγοστά μαγαζιά που έμειναν ανοιχτά, μάζεψαν τις ομπρέλες και τις ξαπλώστρες, μέτρησαν κέρδη και ζημιές και σερβίρουν εντός...
Κάποιοι περνούν δύσκολο φθινόπωρο: oι τραπεζίτες αγχώνονται (υποτίθεται), η κυβέρνηση περνά νευρική κρίση, μα δεν τους συμπονώ όπως δεν συμπόνεσαν κι αυτοί τους απλούς καθημερινούς ανθρώπους.
Αντιθέτως τους είδαν σαν πηγή πλουτισμού και τους εκμεταλλεύτηκαν.
Είμαι χαιρέκακος - κι αν με πάρει και μένα ο διάολος - θα γελάω - γιατί θα έχει πάρει μαζί του κι αυτούς..
..................................................................
Δυo - τρiα σκόρπια χρηστικά πραγματάκια για την Μ.Κ.:
* Κάθε προσφορά (και είναι αρκετές) δεκτή φίλοι και φίλες - αρκεί να τηρούνται κάποιοι όροι: α) να είναι το υλικό εκτός κυκλοφορίας ή δυσεύρετο - με αυτό το σκεπτικό έστησα τη Κιβωτό, και β) να αναφέρεται η πηγή - αν δεν το έχουμε ψηφιοποιήσει μόνοι μας - για να αποδίδουμε τις ευχαριστίες μας σε αυτούς που παιδεύτηκαν να το φτιάξουν από βινύλιο σε mp3. Γνωρίζω τις ευαισθησίες φίλων που κάνουν εξαίρετη δουλειά σε φόρουμ με τεράστιο όγκο δεδομένων και τις συνερίζομαι.
* Τον τελευταίο καιρό ανεβάζω μέσω του Rapidspread για 2 λόγους: α) γιατί για κάποιους δεν εξυπηρετεί το rapidshare και β) γιατί έτσι υπάρχει η δυνατότητα να ανεβαίνει το υλικό σε 3-4 servers ταυτόχρονα με τα αντίστοιχα βέβαια links. Το μειονέκτημα αυτής της ιστορίας είναι ότι οι servers αυτοί διαγράφουν τα αρχεία μετά από 30-60 ημέρες. Άρα: Αν το link στο αρχείο που ζητάτε είναι νεκρό, απλά ενημερώστε με να το ανεβάσω πάλι!
* Δεχόμεθα εκτός από προσφορές και αιτήματα φτάνει να αφορούν σε σπάνιο - δυσεύρετο υλικό (Αν έχουμε - μοιράζουμε...)
......................................................................
Mε αφορμή την προηγούμενη ανάρτηση για τους ET AL. και την ανιδιοτελή προσφορά του Γιώργου, σας προτείνω μια βόλτα στην ιστοσελίδα του γκρουπ: 1 ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. Τα παιδιά προσφέρουν (και αυτοί) το υλικό τους δωρεάν (είναι και αξιόλογο) και σας καλούν να τους γνωρίσετε!
......................................................................
Σήμερα ανεβάζω 2 προσφορές φίλων και κάτι δικό μου:
1. O Bασίλης μας στέλνει τον 1ο δίσκο του Γιώργου Μακρή το "ΠΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ" (έκδοση του 1982).
Το υλικό υπάρχει και στην "Οδό", αλλά έχει ανέβει από τον ίδιο, όπως λέει. Για τον Μακρή τα έχουμε πει και σε παλαιότερη ανάρτηση: προχωρημένος, φευγάτος μουσικός, ίσως ό,τι πιό κοντά σε Zappa με ελληνικό στίχο. Όσοι δεν τον γνωρίζουν ας έχουν τα αυτιά τους ανοιχτά... Ο τίτλος του δίσκου απηχεί τη σημερινή πραγματικότητα μεταφορικά και κυριολεκτικά!





2. Οι Barbie's Dead ήταν ένα γκρουπ από το Κιάτο που δραστηριοποιήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 90.
Αν και είχαν έντονη συναυλιακή παρουσία, έβγαλαν μόνο ένα single, το οποίο θα βρείτε εδώ!
Για τους λάτρεις του γκαράζ μια χαρά επιλογή! (περισσότερα για το γκρουπ εδώ!). Η προσφορά είναι του "αιμοδότη μας" Στέφανου.





3. O KΗΠΟΣ είναι ένα βραχύβιο σχήμα, μέλος των οποίων ήταν η Μαρίνα Σκιαδαρέση (μια πολύ καλή ροκ φωνή).
Πριν λοιπόν κάνει solo καριέρα και λίγο μετά την άφιξη της από τις ΗΠΑ όπου μεγάλωσε, έγραψε ένα και μοναδικό βινύλιο (το 1990), ποπ-ροκ προδιαγραφών το οποίο θα βρείτε εδώ!
Για τη Σκιαδαρέση περισσότερα εδώ!



Από τη βελούδινη φωνή της αρχής στη σκληρή (μα εξίσου αγαπημένη) του Tom Waits. 8 τραγούδια "βροχερά" ως υπόκρουση σε όσους/ες θα ανοίξουν το παράθυρο και θα απολαύσουν τη φθινοπωρινή βραδιά:

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι απίστευτος!
Αν και ελάχιστα/μηδαμινά έχω κατεβάσει από τη ΜΚ ένεκα διαφορετικών προτιμήσεων/ακουσμάτων, το διάβασμα των γραφόμενων σου λειτουργεί αγχολυτικά!
Νάσε πάντα καλά.

meimymei είπε...

Αγαπητέ Θανάση καλημέρα και καλό φθινόπωρο!
Από προχθές που ανακάλυψα τη Κιβωτό στο blog του αδερφού μου (http://kopanakinews.wordpress.com/) δεν έχω ξεκολλήσει. Και δεν είναι μόνο για τη μουσική που πρώτη φορά ακούω, αλλά περισσότερο για τα κειμενάκια σου (μήπως πειράζει ο ενικός?) Μου αρέσουν πάρα πολύ..έχουν μια τρυφεράδα και με βλέπω να περνάω αρκετές ώρες εδώ μέσα...
Άσχετο... αλλά μπας να ξανά άφηνες μουστάκι για να έχεις κάτι να κόβεις τώρα που πλησιάζεις στα -ήντα? Εκτός αν το έχεις ήδη προβλέψει (εντάξει 6 χρόνια είναι πολλά ακόμα.
Δεν είμαι και πολύ σχετική με τη μουσική.. απλά μ' αρέσει να ακούω. Θέλω να πω, πως λυπάμαι που δεν μπορώ να προσφέρω εμπράκτως στη Κιβωτό παρά μόνο συμμετέχοντας σαν ακροάτρια και "κλεφτρόνι" σε βάρος των δισκογραφικών.
Καλή συνέχεια σ' αυτό που μας προσφέρεις και να είστε όλοι καλά!

Negma είπε...

Καλημέρα Θανάση!

Ένα από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, είναι το Les feuilles mortes από τον Yves Montand.

Είχα ανεβάσει κάποια στιγμή στο μπλογκ μου ένα βιντεάκι, το οποίο ψάχνοντας τώρα να το βρω για να στο "φέρω" εδώ με αφορμή το σημερινό σου βίντεο, είδα ότι "δεν είναι πια διαθέσιμο". (Αυτά τα γιουτούμπια του Σατανά, πολύ μ' εκνευρίζουν...)

Έψαξα και βρήκα ένα άλλο, στο οποίο το λέει σ' ένα κατάμεστο Ολυμπιά, αρκετά μεγαλύτερος, αλλά με την φωνή του αναλοίωτη. Το πρώτο μέρος το απαγγέλει, αλλά δεν παύει να σου σηκώνεται, όχι η τρίχα, αλλά και η πέτσα μαζί!

Τραγουδισμένο κανονικά, ολόκληρο, το έχω μόνο σε mp3, αλλά εγώ αυτά τα "ανεβάσματα" δεν ξέρω πως τα κάνετε, οπότε αν το θες, πες μου να στο στείλω με μέιλ.

Πολύ όμορφο πάντως και στην αγγλική του εκδοχή και εξίσου γλυκιά και ζεστή η ερμηνεία του Nat King Cole.

Όμορφη Κυριακή νά 'χεις!

Negma είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=kLlBOmDpn1s&feature=related

ΘΚ είπε...

αυτό με το μουστάκι που αναφέρεις meimymei το έχω γράψει εδώ? Που το ξέρεις?
Το σχόλιο σου ξεκινά όμορφα τη βδομάδα μου - σε ευχαριστώ!

Άρτεμις είπε...

Θανάση,μία ερώτηση.Τα σιντι της Πλάτωνος τα έστειλες?Γιατί δεν έχω λάβει κάτι....Καθόλου περιεργο με τα ελληνικα ταχυδρομεια!!!

meimymei είπε...

Καλησπέρα!!
Χμμμ εγώ που να τό ξερα ότι κάπου στα 30 το κοψες? Τώρα να σου πω ακριβώς δεν θυμάμαι.. Τις έχω πάρει με τη σειρά τις ημερομηνίες.. προς τα πίσω (μπήκα στο 2007) Πάει το λάπτοπ μου γέμισε με τις επιλογές σου.. Που λένε δουλειά δεν έχει ο δ...ος? Έτσι κι εγώ. Θα φτάσω μέχρι την αρχή σου.
Νόμιζα πως μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι "λουφάρουν" στο pc τους. Νά' σαι καλά πάντως που βρίσκεις χρόνο και μπορούμε να περνάμε κι εμείς ευχάριστα.

ΘΚ είπε...

Άρτεμις: έχω στείλει 2 cds εδώ και μια τουλάχιστον εβδομάδα στην διεύθυνση που μου έστειλες.. αν δεν τα πάρεις μέχρι το τέλος αυτής να στα ξαναγράψω!

Άρτεμις είπε...

Καλά το'πα εγώ...ελληνικά ταχυδρομεία.Γενικά ότι έχει το ελληνικά μπροστά καi το -εία στο τέλος (π.χ ελληνικά σχολεία,νηπιαγωγεία,πανεπιστήμια,νοσοκομεία 0 είναι ΣΚΑΤΑ. Sυγγνώμη που εκφράζομαι έτσι αλλά μέσα σε μία μονο εβδομάδα όλα τα ανωτέρω μου έδειξαν για άλλη μια φορά την ποιότητα τους και να'σου τώρα που μου την δείξαν κ τα ταχυδρομεία.Θα περιμένω και θα σου πω αν τα παραλάβω. Ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως!!!