21 Ιανουαρίου 2008

Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ...



Ευλογημένος ας είναι ο ήλιος του Γενάρη που λούζει τη γη χρυσαφένια ζεστασιά τις μέρες τούτες. Αυτό το τριήμερο διάλειμμα το είχα ανάγκη ακόμα κι εγώ ο "άνθρωπος της βροχής" και του γκρίζου. Υπέροχο Σαββατοκύριακο που διαδέχτηκε μια εξίσου υπέροχη Δευτέρα, από τις λίγες γελαστές του χρόνου. Άφησα πίσω μου τους μαχητές του συμφέροντος να σκούζουν μπροστά στα μικρόφωνα και βγήκα ΕΞΩ!
Ο χειμώνας στις καρδιές τους ας γίνει παγετώνας και συμφορά!

Οι πρώτες μυγδαλιές φούντωσαν στο αέναο χαμένο παιχνίδι με τη μοίρα τους. Η γη χορτάριασε, ακόμα και τα καμένα απέκτησαν ένα πράσινο χαλί διάσπαρτο χειμωνανθούς. Οι πορτοκαλιές λυγίζουν πια από το βάρος των καρπών που σε προσκαλούν να κόψεις και να γευτείς. Ακόμα κι η θάλασσα - λάδι, προκαλεί τους χειμερινούς κολυμβητές για μια τολμηρή βουτιά. Γεμάτα τα παραθαλάσσια ταβερνάκια εκδρομείς τούτο το σαββατοκύριακο.
Υπέκυψα.. (κι ας είμαι σε δίαιτα)
Αχ! ρε πατρίδα όμορφη...

Ο χειμώνας όμως μάγκες είναι εδώ, έχει δρόμο μπροστά του, θα 'ρθει χειρότερος και σκληρός, μη γελιέστε, να φυλάγεστε!
..............................................................
Για το ξεκίνημα της εβδομάδας έχω διαλέξει καλό λαϊκό τραγούδι από έναν πολύ μεγάλο μελωδό δημιουργό τον Απόστολο Καλδάρα. Δύο χαμένους δίσκους του, ένα για σήμερα κι έναν ακόμα που θα ανέβει την Τετάρτη.

Το ντεμπούτο της Γλυκερίας στην ελληνική δισκογραφία έγινε το 1978 με το "ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΟΝΕΙΡΑ" του Απόστολου Καλδάρα. Τότε η μεγάλη ερμηνεύτρια είχε και επίθετο.. (Κωστούλα) όπως μπορείτε να δείτε στο οπισθόφυλλο. Στο Lp αυτό υπήρχε η επανεκτέλεση του ομώνυμου τραγουδιού που πρωτοτραγούδησε (αν δεν κάνω λάθος) το παιδί του λαού - Νίκος Ξανθόπουλος. Συμμετέχει με 2 ερμηνείες ο επίσης νέος και φερέλπις τότε Γιώργος Γερολυμάτος.
Εδώ το αρχείο!

1 σχόλιο:

Giannis P. είπε...

"Άφησα πίσω μου τους μαχητές του συμφέροντος να σκούζουν μπροστά στα μικρόφωνα και βγήκα ΕΞΩ!"

Και πολύ καλά έκανες...

Συγχαρητήρια για το blog σου φίλε μου...