24 Σεπτεμβρίου 2007

ΔΕΥΤΕΡΙΑΤΙΚΑ...


άσχετη φωτό! (ο Γκαλέτι είναι όμως παιχταράς!!)


1. Πάνω που είχα αρχίσει να φτιάχνω μια playlist με τα αγαπημένα μου τραγούδια για τη βροχή, φύγανε και τα σύννεφα, πέσαν και τα μποφόρ και ο "συνήθης ύποπτος" ελληνικός ήλιος έκανε και πάλι την εμφάνιση του. Πού θα πάει, θα αστράψει και θα βροντήξει, θα γκριζάρει ο ουρανός, να χαρούμε και εμείς του υγρού στοιχείου.

2. Το Σ/Κ πέρασε χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο και μάλλον θα ξεχαστεί γρήγορα. Είχα βάλει στόχο να ανέβω Λυκαβηττό, να χαρώ την Patti Smith και την παρέα, να δω κάποιους αμετανόητους, αλλά φευ! ο τρίτεκνος άλλος μου εαυτός με προσγείωσε ανώμαλα και κατάντησα να γυρίζω με όλο το τσούρμο στα Mall, σε τσουλήθρες και στη γιαγιά για το μεσημεριανό φαΐ της Κυριακής (κλασσικό πιάτο: κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο).
Aν κάποιος/κάποια φίλη ανέβηκε το λόφο, ας μου γράψει αν αντέχει ακόμα η γριά η κότα. Παρεμπιπτόντως, το "Twelve" αν και περιέχει μόνο διασκευές, είναι απολαυστικό.

3. Μιλώντας για παλιοσειρές, να σημειώσετε το καινούργιο του "αφεντικού". Βγαίνει αρχές Οκτωβρίου, μα θα βρείτε τα τραγούδια με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο (σε κακή ποιότητα) για να διαπιστώσετε ότι ο Sprinsteen κι αν εγέρασε, ξέρει να ροκάρει καλά! Το κρίμα είναι πως στη περιοδεία του δεν προβλέπεται στάση στην Ελλάδα, κρατάμε λοιπόν τις αναμνήσεις από την Αμνηστία στο ΟΑΚΑ χρόνια πριν, και ελπίζουμε σε ραντεβού μιαν άλλη φορά.

4. Το χειρότερο σενάριο σε αγγλομαθή (επιπέδου Lower το πολύ..) που συμμετέχει σε meeting στα αγγλικά, μου έτυχε την Παρασκευή: Ολλανδός, σούπερ αγγλομαθής, με ρυθμό λόγου 200 λέξεις το λεπτό ΚΑΙ... ψευδός!!! Η δυσκολία του να παρακολουθήσω τα λεγόμενα του, σε συνδυασμό με τη δυσκολία να συγκρατήσω το πνιχτό μου γέλιο (με το νου μου έβλεπα τον Τουίτι να μου λέει: Αι θίνκ άι θόου ε πούθικατ), έκανε τη συνάντηση αυτή μαρτυρική!

5. Aπο το αρχείο, τα 2 uploads της ημέρας. Τα ζήτησε ο Νικόλας που σπουδάζει στο Leeds και φυσικά δεν μπορούσα να αρνηθώ, αφού και οι δύο δίσκοι είναι δύσκολο να βρεθούν:

"Σταύρος Ρωσσόπουλος & οι Αβά-φτυστοί Μικροί Πιτσιλωτοί Δρυοκολάπτες" (98)

Να θυμίσω ότι ο Ρωσσόπουλος ήταν ο κιθαρίστας των Σπαθιών στη "Ξεσσαλονίκη". Μετά τους Δρυοκολάπτες κυκλοφόρησε επίσης το άλμπουμ "Τρέχα" (δυστυχώς δεν το έχω). Συμμετέχει επίσης στο σχήμα Ερασιτέχνες Εραστές (cd: Ανταύγειες /2007) και δραστηριοποιείται πάντοτε στη Θεσσαλονίκη.
Το αρχείο λόγω μεγέθους είναι σε τρία μέρη:
πρώτο, δεύτερο, τρίτο

"Ο Θέμης Ανδρεάδης τραγουδά Γιάννη Λογοθέτη" (76)

Ο τρίτος προσωπικός δίσκος του Ανδρεάδη, δεύτερος με στίχους Γιάννη Λογοθέτη (που έγραψε και τις μουσικές). Είχαν προηγηθεί οι "Γελοιογραφίες" (73) και το "Κάτι άλλο μου θυμίζει (74). Λούλα, Πεθερά, το Μανούλι και άλλα μεγάλα σουξέ σε μέτρια όμως εδώ ψηφιοποίηση.
Υ.Γ.: Τα αρχεία αυτά δεν είναι "παραγωγής" μου, αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ που τα αλίευσα και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από τον αρχικό uploader.

Μουσική υπόκρουση: (κι ας μη βρέχει!)
"Βρέχει στην Εθνική οδό" (Νίκος Ξυδάκης, Μανώλης Ρασούλης) στην λιγότερο γνωστή εκδοχή του Νίκου Πορτοκάλογλου:

19 σχόλια:

Pan είπε...

Αν αντέχει λέει; Δεν ξέρω καμιά καινούρια που να φτάνει έστω το δακτυλάκι της. Πλην, φυσικά, της PJ.

Ανώνυμος είπε...

θανάση μου, εγώ πάντως επέβαλα στον τρίτεκνο εαυτό μου την πολυτέλεια της Patti! Και αποζημιώθηκα (όπως καταλαβαίνεις την είδα εδώ στα βόρεια την Κυριακή).
Σε έναν άθλιο από κάθε άποψη χώρο που θύμιζε συναυλιακό χώρο νοσηλευτικού ιδρύματος, έβαλε φωτιά στις κιθάρες και στις καρδιές μας!!
Μακάρι όταν 60αρήσουμε να' χουμε κάτι από τη φλόγα της...
Η συναυλία της τα είχε όλα: Ροκ συναίσθημα, χορό, ΜΗΝΥΜΑ και μια ιδέα από αυτό το "αλητάκι" που κρύβει η ταλαίπωρη από τους συμβιβασμούς ψυχούλα μας...
Είδα παλιούς γνώριμους από συναυλίες άλλων εποχών και το μόνο που θα ευχόμουνα είναι να έβλεπα περισσότερο νιάτο... Κρίμα που δεν πήρα μαζί μου την ανηψιά μου...

Γεια χαρά, (επιτέλους βλέπεις δικό μου σχόλιο στο blog σου...)
Άρης

an205 είπε...

1)
"ΠΑΛΙ ΒΡΕΧΕΙ" Β.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
"ΒΡΟΧΗ" ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ
"ΒΡΕΧΕΙ- ΤΡΕΧΕΙ" ΣΤ.ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ
"ΒΡΟΧΗ ΜΟΥ" ΘΗΒΑΙΟΣ
"ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ" ΟΝΑΡ
"ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ" ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ

2)
ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΓΡΙΑ ΚΟΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ.... Ο.Κ.

3)
ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ;;;

4)
ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΘΕ ΘΑΝ ΟΥΔΙ....

5)
Σταύρος Ρωσσόπουλος & οι Αβά-φτυστοί Μικροί Πιτσιλωτοί Δρυοκολάπτες
"...ΣΗΚΩ ΠΑΝΩ ΡΕ ΜΑΛ...Α ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ..." - ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ JAM
Θέμης Ανδρεάδης
ΕΓΙΝΕ ΠΑΛΙ ΤΗΣ ΜΟΔΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ...

ΑΝΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΩΤΟΒΡΟΧΙΑ....
ΥΓ Η ΒΡΟΧΑ ΕΠΙΠΤΕ ΡΑΪΘΡΟΥ

Negma είπε...

Καλημέρα Θανάση!

Μπες στο Χνούδι (www.xnoudi.blogspot.com) και ακολούθησε το link για την ιστοσελίδα του rock unplugged. Έχει ανεβάσει βιντεάκι από τη συναυλία (το Because the night συγκεκριμένα).

Φιλούμπες!

Υ.Γ. Που ν' ακούσεις Γάλλο να μιλάει Αγγλικά... Μόνο εγώ που ξέρω και Γαλλικά καταλάβαινα...

ΘΚ είπε...

Το είδα το βιντεάκι και μελαγχόλησα.. ελπίζω να ξανάρθει σύντομα!
Να' σαι καλά!

an205 είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
ΘΑΝΑΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ...
ΨΑΧΝΩ ΒΑΣΙΛΗ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ (ΟΔΟΣ ΣΑΝΤΑΡΟΖΑ & ΕΛΛΑΣ) ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ;;;

ΘΚ είπε...

H Oδός Σανταρόζα υπάρχει και ανεβαίνει άμεσα!

persona non grata είπε...

Θανάση καλησπέρα! Θα τιμήσω τους πιτσιλωτούς δρυοκολάπτες και ομολογώ ότι αγνοούσα παντελώς την ύπαρξη του δίσκου. Ευχαριστώ!

persona non grata είπε...

Ξέχασα να γράψω πριν ότι πρόσθεσα τη διεύθυνσή σου στο blog μου.

ΘΚ είπε...

μερσί κι ανταποδίδω άμεσα!

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρα!
Ευχαριστω για τις ωραιες μουσικες..
Μιας και αναφερθηκαν οι ''Ερασιτέχνες Εραστές'' υπαρχει μηπως το ''Ερασιτέχνες Εραστές ΙΙ'' ή το 5ο cd τους ''Οι αγώνες οι εμοί''??

ΘΚ είπε...

Δυστυχώς δεν τα έχω!
Θα ψάξω στις πηγές μου.. μπορεί κάποιος φίλος να βοηθήσει;;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Θανάση σε ευχαριστώ για τα σπάνια τραγούδια που μας θυμίζεις και κάποια άλλα που αγνοούσαμε την ύπαρξή τους. Θα ήθελα αν έχεις να ανέβαζες κάτι από έναν άγνωστο στο κοινό τραγουδοποιό τον Σταμάτη Μεσημέρη

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Θανάση ο Σταμάτης Μεσημέρης δημιουργός του Πόρτο Ρίκο Δε σηκώνει Ελλάς και πάρα πολλών άλλων μεγάλων τραγουδιών έχει εκπληκτικά κομμάτια ο ίδιος με τις Ρωγμές σε 3 δίσκους όσο ξέρω και ετοιμάζει πάλι αυτή την εποχή καινούργια δουλειά.Βρέχει..τρέχει..

Ανώνυμος είπε...

Τα τελευταία χρόνια ο Μεσημέρης έκανε εκπληκτικές δισκογραφικές δουλειές:
1.με Γεράσιμο Ανδρεάτο(Θάλασσες)
2.με Γλυκερία
3.με Στέλιο Γαλανό(Πέτρινα Καράβια) και φέτος
με Βασίλη Μπαμπούνη(Τα παράξενα πουλιά δεν πετάνε),με Βασίλη Παπακωνσταντίνου και Τάνια Κικίδη(Δύση Ανατολή και Πόσο μου λείπεις)
και άλλα.

ΘΚ είπε...

Φίλε μου εκτιμώ τον Μεσημέρη, αλλά δεν έχω ανεβάσει υλικό του γιατί βρίσκεται εύκολα στα δισκοπωλεία. έχω ξαναπεί ότι στόχος της Κιβωτού είναι να βγάζει στην επιφάνεια καταργημένα εκτός κυκλοφορίας έργα ελλήνων (κυρίως) δημιουργών

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε Θανάση
αν θέλεις μπορώ να σου στείλω μέσω κάποιου φίλου μουσικού το 4πλό σιντί του Μεσημέρη ΄΄Πού ταξιδεύει ο καπνός του ινδιάνου΄΄ που κυκλοφόρησε το 2001 χέρι με χέρι αφού δε το κυκλοφόρησε ο Μεσημέρη στα δισκοπωλεία γιατί δεν ήθελε να πουληθεί.Στο εξώφυλλο μάλιστα γράφει:
δε πωλείται άρα δεν αγοράζεται
Φιλικά.

ΘΚ είπε...

Σε ευχαριστώ για την προσφορά αυτού του συλλεκτικού υλικού και φυσικά ενδιαφέρομαι.. περιμένω!
Θα φροντίσω (αν δεν έχεις πρόβλημα) να το προσφέρω μέσω της Κιβωτού σε κάθε ενδιαφερόμενο.

ARGS είπε...

Θανάση και πάλι σ'ευχαριστώ για την καλή δουλειά που κάνεις. Χίλια ευχαριστώ!!!