30 Αυγούστου 2007

ΟΛΑ ΜΑΥΡΑ...



Έχω γυρίσει..
εδώ και μέρες..
αλλά δεν έχω τη διάθεση και το κουράγιο να ασχοληθώ με τίποτα.
Δεν ακούω μουσικές, δεν διαβάζω πια εφημερίδες,
δεν θέλω καν να μιλάω.
Η ψυχή μου είναι μαύρη
σαν τη καμένη γη
σαν τη νύχτα που απλώνει στον πλανήτη, στο χωριό μου.

Τα καλοκαίρια της ξενοιασιάς πέρασαν για πάντα..
Τα πεύκα θα ξαναγίνουν δάση δίπλα στον Αλφειό ποταμό
μισό αιώνα μετά,
μα εγώ δεν θα ζω για να τα ξαναπερπατήσω.
Οι μέρες θα περάσουν μα ελπίζω να μην ξεχάσω,
να μην ξεχάσουμε!
Και εμείς ρε μάγκες ας δούμε πιο πέρα από την καμπούρα μας
κι ας πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας..

"Φτιάξε μαγιά στο χώμα
με φύλλα αλκαλικά
σε μια ζωή χαμένη
κανένας δεν νικά..."

όμως...

"Το πιο βαθύ σκοτάδι είναι πριν την αυγή.."

Είθε να χαράξει γρήγορα!

ΥΓ1: Στείλτε τον Καραμανλή στο βιντεοκλάμπ και τον Γιωργάκη στο γυμναστήριο!
ΥΓ2:
Ευχαριστώ τους φίλους νέους και παλιούς που επικοινώνησαν τον Αύγουστο.
ΥΓ3: Η Κιβωτός έχει πέσει σε ξέρα και περιμένει τα πρωτοβρόχια..Mη χάνεστε!

*Οι στίχοι είναι από το τραγούδι "Φύλλα αλκαλικά" του Σωκράτη Μάλαμα, με στίχους του Άλκη Αλκαίου


5 σχόλια:

an205 είπε...

...καάποτε παιδί μου υπήρχαν δέντρα
- Ναι παππού;;; και πως ήταν αυτά;;; τα έχεις δει;;;
- Ναι παιδί μου τα έχω δει...
- Και τι τα κάνατε τα δέντρα παππού;;;
- Τα κάψαμε παιδί μου, τα κάψαμε...

Ανώνυμος είπε...

-και τώρα δηλαδή παππού εγώ δεν μπορώ να δώ δέντρα ?
-δεν ξέρω παιδί μου,ίσως έχω κάποια φωτογραφία, πάω να ψάξω

Ανώνυμος είπε...

"την ρωμιοσυνη μην την κλαις.."
τον ρωμιο πρεπει να κλαις..
τελικα δεν μας ειπαν..
οι εμπρηστες ηταν απο τον
αντιεξουσιαστικο χωρο?
Τουρκοι?
Αλβανοι?
ή μια συνεργασια και των τριων?
ετσι..φατε τις λιχουδιες των ΜΜΕ
και ψηφιστε με συνειδηση..
αυτοι θα σας βοηθησουν να
ξεχασετε..καινουρια γεγονοτα θα
φερουν στο προσκηνιο..

Ανώνυμος είπε...

Θανάση σφίξε τα χείλη και μην απογοητεύεσαι,γιατί θα τα ξαναφτιάξουμε όλα από την αρχή.Και αν δε τα καταφέρουμε εμείς,στο χέρι μας είναι να αφήσουμε άξιους συνεχιστές, να δώσουμε σωστές βάσεις.
Εκεί θα παιχτεί όλο το παιχνίδι.
Πόσο έξυπνα θα φερθούμε στις επόμενες γενιές. Πόσο και πως θα τους αφυπνίσουμε...

Ανώνυμος είπε...

"Και αν δε τα καταφέρουμε εμείς,στο χέρι μας είναι να αφήσουμε άξιους συνεχιστές, να δώσουμε σωστές βάσεις." ειπε το koproskilo
Μακάρι φίλε μου να πάνε έτσι τα πράγματα . Πόσο αισιόδοξος όμως μπορείς νάσαι όταν βλέπεις ας πούμε τη ΔΑΠ πρώτη δύναμη στα ΑΕΙ.
Όταν βλέπεις δηλαδή ότι οι συνεχιστές όπως τους αποκαλείς απλά δεν θέλουν ν'αλλάξουν τίποτα!