15 Ιουνίου 2007

SCHOOL'S OUT FOR SUMMER!



Επιτέλους τελειώσαν οι εξετάσεις, μπορεί να μην έγραφα εγώ, αλλά όπως έχω εξομολογηθεί ήταν σαν να έγραφα... γκρίνιες, πίεση, τσαντίλα εγώ, ο μικρός εντελώς cool!
Σήμερα θα έχει ξαποστείλει, αυτός και οι συμμαθητές του, τα βιβλία και πιθανόν θα πίνουν το πρώτο καλοκαιρινό ανέμελο φραπεδάκι.

Εγώ πάλι συσκευάζω ντοσιέ, αρχεία, φακέλλους, γραφική ύλη... κι από Δευτέρα σε άλλο γραφείο, σε άλλο κτίριο. Ταινίες κολλητικές, κούτες, χαρτομάνι, σκουπίδια κα μπόλικος ιδρώτας αλλά παρ' όλον αυτόν το χαμό, ατάραχος, στέλνω στο διαδίκτυο αυτές τις σημειώσεις και μετά θα πακετάρω και το κομπιούτερ.

Το σημερινό βινύλιο έρχεται από το 1985. Ο στιχουργός Τάσος Σαμαρτζής είχε εμπνευστεί από τη στρατιωτική του θητεία, έδωσε σε διάφορους συνθέτες το υλικό, ανέλαβε την ερμηνεία ένας νέος τραγουδιστής ο Κώστας Αντωνόπουλος και προέκυψε το:
ΣΕ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΚΑΙ ΠΛΟΙΑ



Το ενδιαφέρον αυτού του πολυσυλλεκτικού δίσκου είναι ότι περιέχει τα πρώτα 3 τραγούδια που δισκογράφησε ο Βαγγέλης Κορακάκης, ένα "αδέσποτο" του Νίκου Ξυδάκη, αλλά και δημιουργίες άλλων καλών μουσικών όπως του Γιάννη Καραλή, του Χρήστου Ζέρβα και άλλων. Για τον τραγουδιστή δεν μπόρεσα να βρω τι απέγινε (αν κάποιος γνωρίζει ας ενημερώσει). Αφιερώνεται όπως είναι φυσικό, σε όσους είναι σε θητεία.
Το αρχείο εδώ!

Όσον με αφορά, αυτή τη περίοδο της ζωής μου δεν την "λούστραρε" το πέρασμα του χρόνου, ακόμα και τώρα την θυμάμαι και σιχτιρίζω.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα ξαναβρεθούμε στα μέσα της επόμενης εβδομάδας (να περάσει κι αυτή η ταλαιπωρία). Καλό Σ/Κ - πάμε για 37άρι, μάλλον θα μπω επιτέλους στο νερό! (πρέπει να έχει πάρει την πρώτη βράση)

Υ.Γ.:πριν 13 χρόνια σαν σήμερα έφυγε ο Μάνος Χατζιδάκις.
Δήλωνε δεξιός, έπραττε ως αριστερός, διαψεύδοντας τον φίλο του Γιάννη Τσαρούχη που είχε πει το κλασικό πια "Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις". Φωτεινή εξαίρεση, μυθικός καλλιτέχνης, ανυπέρβλητος μελωδός.Ένα ευχαριστώ δεν είναι αρκετό..

2 σχόλια:

Vertigo είπε...

Αφού έκλεισαν τα σχολεία είπα να δραστηριοποιηθώ κι εγώ και επιτέλους έστησα το blog που σκόπευα (πλάκα κάνω έχω τελειώσει το σχολείο εδώ και τρακόσια χρόνια απλά βρήκα μια αφορμή να μπώ σφήνα). Ήδη ανέβηκαν οι Groove Machine και ήδη ο Hobsbaum με πήρε χαμπάρι και συνέβαλλε κι αυτός. Φυσικά έχω βάλει και τη ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΙΒΩΤΟ στα blogs που προτείνω οπότε θα τα λέμε συχνά. Συγχαρητήρια για το blog σου έστω και ετεροχρονισμένα.
Όσοι πιστοί προσέλθετε: http://vertigo73.blogspot.com είτε στο http://backtomono.wordpress.com που γράφω κάποια πράγματα για μουσική μαζί με κάτι φίλους σαν Vertigo φυσικά.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω. Το δίσκο αυτό, "Σε στρατόπεδα και πλοία" τον ψάχνω καιρό και δεν περίμενα να τον βρω κάπου και μάλιστα ελεύθερα. Είμαι μέγας θαυμαστής του Κορακάκη και μου έλειπαν από τη δισκογραφία του μόνο αυτά τα τρία τραγούδια. Χίλια ευχαριστώ και συγχαρητήρια για το blog.