20 Δεκεμβρίου 2006

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ !!




Λίγο πριν εγκαταλείψω έστω και προσωρινά την καρέκλα-προέκταση του σώματος μου και το "αγαπημένο" γραφείο, σας στέλνω χαιρετισμούς και ευχές!
Ευχές γενικώς και αορίστως, αφού καθένας από εμάς έχει διαφορετικές επιθυμίες για τη ζωή του... άλλος θέλει πλούτη, άλλος δόξα και καριέρα, άλλος μακροημέρευση κι άλλος θέλει απλά να έχει ένα πιάτο φαΐ και μια ευτυχισμένη οικογένεια.
Προτροπές από εδώ πολλές, πρώτα για να τις ακούω εγώ ο ίδιος και μετά ως ματαιόδοξη διάθεση ενός 40+ που (και καλά!) έχει πείρα και άποψη:
Να αντιστεκόμαστε παιδιά στην ευκολία, στη φτήνια, την έλλειψη αξιοπρέπειας, αξιοκρατίας, δικαιοσύνης, στο τρόπο ζωής "made in USA", στην αποξένωση, στο ρατσισμό, στη βλακεία, στην υπεροψία, στην τηλεδημοκρατία, στους καριερίστες, στους ωχαδερφιστές, στους ψεύτες και στους δήθεν.
Να απολαμβάνουμε τις μικρές χαρές: μια βόλτα, ένα βιβλίο, μια συναυλία, να αφιερώσουμε χρόνο στους ανθρώπους που μας αγαπούν και αγαπάμε, να επικοινωνήσουμε, να ταξιδέψουμε, να βάλουμε φτερά στη φαντασία, να κυνηγήσουμε το Αδύνατο!
Η άχνη ζάχαρη των ημερών θα φύγει μαζί με τον τελευταίο κουραμπιέ και την αποκαθήλωση του τελευταίου φωτισμένου δέντρου.. ας μείνει το μέλι στις καρδιές μας για όλο το χρόνο!
Kαι ένα τελευταίο κοινωνικό μήνυμα δια χειρός Θανάση Παπακωνσταντίνου (Περσεφόνη):

Στα ίσα και στ' ανάποδα φωνές στον ύπνο μου άκουγα.
Αυτί μου πλανημένο στον Άδη κατεβαίνω.
Κατεβαίνω σα νυφούλα που 'χασε το μάγκα της,
ωχ! ωχ! ω! το λούσο και τα φράγκα της.
Είναι σπηλιά, είν' όαση, σβησμένη τηλεόραση.
Ωχρή σαν το λεμόνι, στου Ήφαιστου τ' αμόνι
κλαίω και παρακαλάω: "Να γεννηθώ δεν πρόφτασα,
ωχ! ωχ! ω! ζωή μου δεν σε χόρτασα".
Και να' σου πλησιάζουνε ανδρείκελα που μοιάζουνε.
Περίεργα κοιτάνε μα δε με βοηθάνε.
"Βγάλ' τα πέρα μοναχή σου όπως κάναμε όλοι μας,
ωχ! ωχ! ω! γαμώ το πορτοφόλι μας".
"γαμώ το πορτοφόλι μας!"

Το δωράκι μου έχει γνήσιο λαϊκό χρώμα:
Γιώργος Μουφλουζέλης "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ".
Ένας απολαυστικός δίσκος του 86 (εκτός εμπορίου πλέον) από τους τελευταίους του σημαντικού λαϊκού δημιουργού,με συμμετοχές του Θ. Παπαδόπουλου και της Ελευθερίας Αρβανιτάκη:

TO NEO LINK!!

Φιλιά και θα τα πούμε σύντομα!
Θανάσης

3 σχόλια:

Alopix είπε...

Πού καλό το: Λάμπα πετρελαίου
Ευχαριστώ για τα τραγουδάκια.

Μα'ρεσει που στα τραγούδια του έχει μπαγλαμαδάκι, είναιεύκολα στην μουσική.
Πολύ καλό από τον ίδιο καλιτέχνη είναι το Κάηκε ένα σχολείο.

Ευχαριστώ πολύ
καλή συνέχεια στο έργο σου.
Σταύρος

ΘΚ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΘΚ είπε...

ευχαριστώ φίλε μου καλωσόρισες!
Τσέκαρα και το ιστολόγιο της παρέας σου - των ελλήνων οι κοινότητες φτιάχνουν άλλον γαλαξία!
Χαιρετισμούς στη Ρόδο!